Minden telepítés központja a termelésvezető. Szervezi és irányítja a többek között riasztó-, tűzjelző-, kamerarendszerek, beléptetőkapuk, strukturált hálózatok és más gyengeáramú rendszerek telepítését. Az ügyfeleinktől beérkező megrendeléseket az üzletkötők készítették elő, tehát a telepítési tervek, az eszközigény, a költségvetés már megvannak.
A raktárosok elindítják az eszközbeszerzéseket, termelésvezető dokumentálja a megrendelést, telepítési időpontot egyeztet, összeállítja a telepítő csapatot. Ez egyszerűen hangzik, de nem mindig az. Ami közbejöhet, az közbe is jön – ezt Murphy törvényei óta tudjuk. Itt olvashatóak a mi Murphy törvényeink is. Mi jöhet közbe? A kültéri telepítéseket az időjárás is befolyásolja, pl. automata kaput nem lehet esőben, hóban telepíteni. Magasban való szereléshez van egy daruskocsink, de előfordul, hogy kettő kellene vagy egy még magasabbra lenne szükség. Műszerészeink specializálódnak, ezért a szakterületnek megfelelő tudású csapatot kell kiküldeni, de persze van olyan nap, amikor néhány embernek egyszerre több helyen is ott kéne lennie.
De amikor eljön a telepítés napja, akkor menni kell. Először a raktárba: felvenni az eszközöket és az anyagokat, mindent precízen dokumentálva. Ügyféllel még egyszer egyeztetve az időpont, autóba bepakolás, indulás. A telepítés során adódó váratlan problémákat feladatként kell kezelni, a megoldást keressük és nem mutogatunk. Amikor lakásban vagy családi házban dolgozunk, különösen vigyázunk a bútorokra, a falakra, a tisztaságra.
A telepítőcsapatok nem állandóak, de minden munkához kinevezünk egy telepítésvezetőt, aki viseli felelősséget, tárgyal az ügyféllel és a munkalapon rögzíti azt a rengeteg adatot, amire szükségünk van a pontos elszámoláshoz. Az ügyfél ellenőrzi az elvégzett munkát, és ha megfelelőnek találja, aláírásával igazolja a teljesítést. A telephelyre visszatérve a műszerészek elszámolnak a fel nem használt anyagokkal, dokumentálják a munkaidő felhasználását, megebédelnek, és előkészülnek a másnapi telepítésre.
A termelésvezető átveszi a dokumentációt, ő is elvégzi a szükséges adatrögzítéseket, utókalkulációval ellenőrizzük, hogy az árajánlatban megadott költségekhez képest van-e eltérés, majd a folyamat továbblép a számlázás felé.